مادرتر از مادر

مادرتر از مادر

مادرتر از مادر

مادرتر از مادر

محصولات بر پایه شیشه، انقلابی در دکوراسیون داخلی

محصولات بر پایه شیشه، انقلابی در دکوراسیون داخلی

با پیشرفت تکنولوژی محصولات جدیدی در تمام زمینه‌های زندگی طراحی و ساخته می‌شوند. از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این محصولات، لوازمی هستند که در ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی بکار گرفته می‌شود. خانه ها، مکانی امن و پر از آرامش برای گذراندن بیشتر زمان روزانه شما هستند. بعلاوه شرکت، اداره یا سایر مکان های کاری، می‌تواند دومین یا برای برخی از افراد اولین مکان برای زندگی باشد که در آن برای رسیدن به اهداف و برنامه‌ریزی های آینده تصمیم گیری می‌کنند. با این وجود شکل ظاهری و ترکیبات به کار برده شده در طراحی و ساخت این مکان ها می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی در روحیه افراد داشته باشد.

شیشه رنگی، یک انقلاب بزرگ در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها است که در زمینه‌های متفاوتی استفاده می شود. شیشه‌های رنگی در انواع متفاوت با نام‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند که دنیای دکور را دگرگون کرده‌اند. امروزه استفاده از شیشه رنگی در صنعت دکوراسیون داخلی بسیار رواج پیدا کرده است. از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین شیشه‌های رنگی می توان به شیشه لاکوبل اشاره کرد. با ما همراه باشید تا  با کاربرد شیشه‌های رنگی و اهمیت آنها در دکوراسیون داخلی به طور کامل آشنا شوید.

شیشه رنگی و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی

شیشه رنگی در کشور ما از زمان‌های خیلی دور در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شد. حال می‌توان نقش‌های بسیار زیادی از آن را در ساختمان‌های مختلف اداری و تجاری و همچنین منازل مشاهده کرد. اکثر خانه های شخصی مدرن از شیشه رنگی برای طرح دهی و زیباسازی دکوراسیون داخلیشان استفاده می‌کنند. با اینکه همه شما با شیشه رنگی آشنایی دارید، برای تعریف این نوع شیشه باید بگوییم که شیشه رنگی همان شیشه معمولی ولی با رنگ‌های گرم و سرد متفاوت است که به دلیل داشتن رفلکس نور بالا و بازتاب تصاویر می‌تواند نقش بسیار موثری در زیباتر جلوه دادن اجسام و لوازم مختلف داشته باشد. در زمان‌های قدیم از شیشه رنگی برای معماری و دکور خارجی ساختمان‌ها که اغلب پنجره یا درب های خانه ها بودند استفاده می‌کردند. شیشه رنگی سنتی معمولا در ابعاد بسیار کوچکی برای استفاده در دکوراسیون خارجی بکار برده می شد.

ytpm_r3.jpg

شیشه رنگی

در حال حاضر از شیشه های رنگی با ابعاد بزرگ‌تر و در نوع براق‌تر استفاده می‌شود. این نوع استفاده فقط برای نمای داخلی نبوده و می‌توان در سرتاسر خانه ها و ساختمان های تجاری کاربرد آنها را مشاهده کرد. شیشه رنگی با توجه به نحوه ساخت و ویژگی‌های آن به چند دسته تقسیم می‌شود که از جمله آنها می‌توان به شیشه لاکوبل، شیشه مات، متالیک، شیشه لمینیت رنگی، شیشه فوتولمینیت و... اشاره کرد که چند نوع اول کاربرد بیشتری نسبت به بقیه دارند.

شیشه لاکوبل و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی

شیشه لاکوبل یکی از انواع محبوب شیشه رنگی است که به آن شیشه رنگی براق نیز گفته می‌شود. این نوع شیشه کنتراست بیشتری نسبت به شیشه های دیگر رنگی دارد و همچنین دارای شارپنس بالاتری است. شیشه لاکوبل در ضخامت های متفاوتی طراحی و تولید می‌شود. میزان مقاومت آنها با افزایش ضخامت بیشتر می‌شود. بعلاوه این شیشه‌ها به خاطر داشتن تنوع رنگی بسیار زیاد محبوبیت بیشتری در میان مصرف کنندگان دارند. از این نوع شیشه رنگی می توان در قسمت‌های مختلف دکوراسیون از جمله دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کرد. همین امر میزان محبوبیت آن را بیشتر کرده است. ذکر این نکته لازم است که شیشه‌های لاکوبل در زمینه‌های بسیار زیادی قابلیت استفاده دارند. از جمله این زمینه ها می‌توان به دیوار های پارکینگ، آشپزخانه، درب های کابینت، شیشه میز نهار خوری، پارتیشن اداری و.... اشاره کرد.

 

 

شیشه لاکوبل

پارتیشن شیشه‌ای و موارد استفاده

پارتیشن شیشه‌ای یک ایده جدید و مدرن برای استفاده در سایر ساختمان های شخصی و تجاری است که زیبایی خاصی را به نمای داخلی ساختمان ها می بخشد. با توجه به نوع استفاده و طراحی این نوع پارتیشن ها، می‌توان خلاقیت بسیار زیادی را در ساخت آنها اعمال کرد که همین امر میزان محبوبیت آنها را چندین برابر کرده است. ساخت پارتیشن شیشه‌ای در تمام قسمت‌های داخلی امکان‌پذیر است. این می‌تواند یکی از ویژگی‌های مثبت و موثر برای این پارتیشن ها باشد. پارتیشن شیشه‌ای به طور کلی به جدا کردن قسمتی از منزل با استفاده از دیوار های شیشه‌ای است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی منازل دارد. این نوع پارتیشن ها برای کاربرد های فراوانی قابلیت استفاده دارد. برای مثال با استفاده از آنها می توان یک گلخانه زیبا و قابل مشاهده در قسمت مرکزی خانه ایجاد کرد.

از جمله محبوب‌ترین و بروز‌ترین استفاده ها از شیشه در طراحی و ساخت خانه ها می‌توان به پارتیشن شیشه‌ای اشاره کرد. این نوع پارتیشن را می‌توان با استفاده از انواع شیشه طراحی کرده و ساخت. همچنین استفاده از این پارتیشن ها در طراحی ساختمان های اداری می‌تواند زیبایی و نمای خاصی در این نوع ساختمان‌ها بوجود آورد. از جمله کاربرد‌های پارتیشن شیشه‌ای در اداره ها می توان به ساخت اتاق کنفرانس اشاره کرد.

 

پارتیشن شیشه‌ای

اهمیت تولید محتوای تخصصی صنعتی

اهمیت تولید محتوای تخصصی صنعتی

چرا تولید محتوای تخصصی صنعتی برای شرکت ها و صنایع اهمیت زیادی دارد؟

lrfl_r2.jpg

به جرأت می توان گفت بیش از نیمی از فروش تجارت جهانی B2B بین شرکت ها و صنایع تولید کننده مجهز به فناوری ها و تکنولوژی ها از طریق کانال های دیجیتال و وب سایت ها و فضاهای آنلاین انجام می شود.

هر چقدر شرکت ها و صنایع بتوانند وبسایت های خود را فعال ‌تر نگه دارند و مخاطبان را به سمت خود جلب کنند، احتمال فروش محصولات یا استفاده از خدمات آنها افزایش بیشتری خواهد داشت.

شاید تاکنون در فضای اینترنت با این موارد برخورد کرده اید که یکی از شرکت های برتر در یک حوزه خاص، فروش چند برابر دارد و شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که این شرکت چگونه توانسته است به این محبوبیت دست پیدا کند؟!

پاسخ سوال فوق چیزی جز فرآیند تولید محتوای تخصصی صنعتی نخواهد بود!

 

تولید محتوای تخصصی صنعتی دقیقاً همان فرآیندی است که شرکت‌های صنعتی قوی و معتبر به آن تسلط دارند. رتبه بندی در موتورهای جستجوگر، ایجاد کمپین های تبلیغاتی، کانال های بازاریابی دیجیتال و تولید محتوای تخصصی صنعتی با ارزش و تاثیر پذیری فوق العاده بالا می تواند کاری کند که یک شرکت یا کارخانه در جایگاه بالایی نزد مشتری قرار گیرد.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که شما هم به عنوان یک صاحب کسب و کار به تولید محتوای صنعتی ویژه فعالیت خود فکر کنید. حتی می‌توانید محتواهایی که در حوزه محصولات تولیدی خودتان است به طور مستقیم سفارش دهید و در فضای وب سایت منتشر کنید.  

 

**برای ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی صنعتی با کافه محتوا تماس بگیرید…..

 

فرایند تولید محتوای تخصصی صنعتی اگر به متخصصان این حوزه سپرده شود اثر بخش ترین نتایج را در بر خواهد داشتخدمات تولید محتوای صنعتی شامل یک داستان سرایی ساده است!

کافه محتوا افتخار دارد فرایند تولید محتوا را به صورت کاملاً تخصصی برای صنایع ارائه دهد. ما عقیده داریم جذب مشتری برای خرید محصولات صنعتی از یک داستان ساده آغاز می شود….

 

خدمات مختلفی در حوزه تولید محتوای تخصصی صنعتی در حال حاضر ارائه می شود اما به ندرت، نویسندگانی یافت می شوند که بتوانند با نوشته خود، مخاطبان را به مشتریان تبدیل کنند . یک شرکت با انتخاب یک تیم قوی می تواند برند یا نام تجاری خود را نزد مشتری قابل اعتماد جلوه دهد.

**یک محتوای تخصصی صنعتی باید اثر بخش و جذاب باشد. در متن صنعتی نباید از کاستی های شرکت‌ها صحبت شود اما مشتریان حق دارند از معایب و مزایای محصولات صنعتی به طور کامل آگاه شوند. همه این عوامل اعتماد مشتریان را نسبت به کسب و کار جلب خواهد کرد.

دسترسی به اهداف با استفاده از خدمات کافه محتوا در تولید محتوای تخصصی صنعتی میسر نخواهد بود….


 

 

 

چرا به محتوای صنعتی نیاز داریم؟

کسب و کارهای حوزه صنعت، کارخانه یا شرکت‌های بازرگانی فرایندهای بسیار پیچیده ‌اند. افراد زیادی در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند، محصولات زیادی تولید می شوند و هر کدام به نوعی با تکنولوژی ها و فناوری های مختلفی روبرو هستند

نمونه کارهای محتوای صنعتی را از اینجا مشاهده کنید…..

 

در این میان شاید برخی از محصولات، بسیار پیچیده باشد؛ به طور مثال قطعات و لوازم الکترونیکی یا تجهیزات پزشکی، بسیار پیچیده هستند و مخاطبان خاص خود را دارند. بنابراین عامل موفقیت برای تولید محتوای تخصصی در این حوزه، پرداختن به مسائلی است که مشکلات بازار هدف را برطرف می سازد.

یکی دیگر از عواملی که شرکت ها را ملزم می کند از تولید محتوای تخصصی صنعتی استفاده کنند این است که فروش محصولات صنعتی در مقیاس انبوه عملاً کار دشواری است.

محصولات صنعتی در ابعاد مختلف بازار وجود دارند بنابراین قیمت های متفاوتی نیز برای دستگاه ها ارائه می‌شود؛ همین عوامل، افزایش رقابت میان شرکت‌ها را منجر می گردد.

شرکتهایی  در این میان، موفق تر خواهند بود که پیرامون محتوای تخصصی صنعتی در حوزه خود، سرمایه‌گذاری بیشتری انجام بدهند.

برای ثبت سفارش محتوای تخصصی صنعتی با کافه محتوا تماس بگیرید…..


 

انتشار محتوای تخصصی صنعتی

بهترین مکان برای انتشار محتوای تخصصی صنعتی در وب سایت ها بخش وبلاگ وب سایت است. برای شرکت هایی که محصولات را در وبسایت ارائه می دهند لازم است یک بخش وبلاگ در وبسایت خود راه اندازی کنند که مقالات علمی یا معرفی و مقایسه محصولات در آن قسمت منتشر شود.

با رشد و توسعه کسب و کارها در فضای اینترنت، تولید محتوا و سفارش محتوای تخصصی در تمام حوزه ها روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند. کاربران ترجیح می دهند با یک جستجوی ساده در فضای اینترنت نیاز های خود را خریداری کنند.

 

**خدمات تولید محتوای تخصصی صنعتی در کافه محتوا

  • محتوای تخصصی حوزه صنایع شیمیایی نفت و پتروشیمی
  • محتوای تخصصی در حوزه صنعت ساختمان
  • تولید محتوای تخصصی صنعتی در حوزه صنایع فلزی و معدنی
  • محتوای تخصصی در حوزه تجهیزات و ماشین آلات اداری
  • محتوای تخصصی  طراحی دکوراسیون داخلی
  • تولید محتوای تخصصی صنعتی در حوزه انواع لوله و اتصالات
  • محتوای تخصصی تصفیه آب و فاضلاب و پساب صنعتی مدیریت مواد زائد

 

رمان رستاخیز

رمان رستاخیز، اثر رمان‌نویس نامی روس، لئو تولستوی است که در سال ???? به چاپ رسید. رستاخیز را آخرین اثر داستانی بلند تولستوی می‌دانند. تولستوی در این رمان به شرح داستان نجیب‌زاده‌ای می‌پردازد که سعی دارد رنج و مشقتی را که سال‌ها قبل بر دخترک رعیتی وارد آورده که سبب شده تا کار دخترک درنهایت به زندان سیبری بکشد جبران کند. نگاه تولستوی به رستگاری و رسیدن به آن از طریق عشق و بخشش، و محکوم دانستن خشونت در این رمان بر دیگر موضوعات قالب است.  رستاخیز داستانی روان‌شناختی است که با زبان خودمانی از احساس گناه، خشم و بخشش سخن می‌گوید و درعین‌حال به بیان اوضاع اجتماعی مردم روسیه در اواخر قرن نوزدهم میلادی نیز می‌پردازد؛ رمان رستاخیز آیینه‌ی خشم تولستوی نسبت به نا عدالتی‌های دنیایی که در آن می‌زیست نیز هست.

«هر انسان و موجود زنده‌ی دیگری این حق را دارد که مزه‌ی شادی را در جوانی بچشد.»

این اثر تولستوی نصف رمان جنگ و صلح و دوسوم رمان آناکارنینا حجم دارد؛ از هر نظر اثری حماسی است و شاید بتوان آن را بحث‌برانگیزترین رمان تولستوی دانست چراکه پشتوانه‌اش، موضوعات قوی سیاسی و مذهبی است. عجب داستانی! تولستوی این رمان را در سال ????، در روسیه و تحت رهبری تزار نیکولای دوم و در دوران سرکوب شدید مخالفان به نگارش درآورد. داستان در اتاق دادگاه آغاز می‌شود و دیری نمی‌گذرد که خواننده به درون روایتی عمیق و تکان‌دهنده کشیده شود؛ روایتی از سیستم قضایی ناکارآمد و ناعادل، فقر و ثروت که هرکدام در یک سر این طیف جا خوش کرده‌اند و مردی که با خود در نزاع است و از جایگاه خوب اجتماعی‌اش برای بهره‌کشی از دیگران استفاده می‌کند.

آن مرد، پرنس دمیتری نخلیودوف نام دارد؛ کسی که برای قضاوت به دادگاه احضار می‌شود و درنهایت وحشت متوجه می‌شود که یکی از سه نفری که در دادگاه محاکمه می‌شوند، کاتیوشا است؛ دختر جوان و زیبایی که خود او در دوران خدمتش در ارتش فریبش داد، دامنش را لکه‌دار کرد و درنهایت قساوت رهایش کرد. دمیتری متوجه می‌شود که کاتیوشا در فاحشه‌خانه‌ای کار می‌کرده و در آنجا به‌قصد دزدی به یک مشتری زهر خورانده است، که البته هنوز مشخص نیست که او گناهکار است یا خیر.

لئو تولستوی در رمان رستاخیز از انبوه شخصیت‌های گوناگون که هرکدام با چیره‌دستی شخصیت‌پردازی شده‌اند، استفاده می‌کند تا چشم‌اندازی از اوضاع زندگی مردم روسیه در آن زمان به مخاطب خود هدیه کند؛ مردمی که هم رعیت میانشان هست، هم مجرم، هم اشراف‌زاده و هم سیاست‌مداران متمول، هم نگهبانان زندان و هم وکیل.

دمیتری با دیدن دختر به خاطراتش در گذشته کشیده می‌شود و می‌فهمد که دختر را حقیقتاً دوست می‌داشته و حالا با دیدن اوضاع دخترک تا گردن در احساس گناه فرورفته و قصد دارد به هر طریقی که شده او را در این پرونده یاری دهد. دمیتری متقاعد می‌شود که دختر بی‌گناه است و تلاش می‌کند او را از وضعیت بدی که در صورت گناهکار شناخته شدن در زندان سیبری انتظارش را می‌کشد، نجات دهد. او حتی حاضر است زندگی پرزرق‌وبرقش را فدا کند تا برای نجات کاتیوشا در کنارش باشد و حتی از او درخواست ازدواج نیز می‌کند اما کاتیوشا نمی‌پذیرد. نخلیودوف از جایگاه اجتماعی‌اش برای پرده‌برداری از فساد و دورویی طبقه‌ی اشراف استفاده می‌کند و بنای نا عدالتی را به لرزه درمی‌آورد.

سفر روان‌شناختی دمیتری در رمان رستاخیز تا حد زیادی برجسته است؛ خواننده با پیش رفتن داستان شاهد است که دیمیتری از مردی پوچ و راحت‌طلب به انسانی دارای عزم پولادین و احساسات لطیف و انسان‌دوست تبدیل می‌شود. دیمیتری همچنان که به ملاقات کاتیوشا، که در زندان منتظر است تا ببیند سرنوشت برایش چگونه رقم می‌خورد، می‌رود داستان دیگر زندانیان را نیز می‌شنود که در هیچ‌کدام از عدالت خبری نیست. دمیتری نه‌تنها به کمک کاتیوشا، که به کمک آن‌ها نیز برمی‌خیزد. شرایط برای کاتیوشا نیز به همین منوال است؛ او دیگر به نا عدالتی که در حقش روا شده اهمیتی نمی‌دهد و دمیتری را وسیله‌ای برای کمک به دیگران قرار می‌دهد. زندان او را تغییر داده و دمیتری هم به‌وضوح می‌داند که دختری که هم‌اکنون روبه روی او است دیگر به کسی که پیش‌ازاین می‌شناخت شباهتی ندارد.

تولستوی داستان‌گوی قهاری است که واقعیت خشن را با گرمای محبت و عشق ترکیب می‌کند. دو چیزی که سبب می‌شود رمان رستاخیز تولستوی این‌چنین بی‌نقص باشد یکی شخصیت‌پردازی‌های بی‌بدیل اوست و دیگری نثر روان و سیال اثر؛ باوجوداین دو ویژگی خیلی سخت می‌شود کتاب را زمین گذاشت.

رمان رستاخیز آن سرعت آثار هیجانی را ندارد اما به‌هیچ‌وجه نمی‌توان گفت که فضای آرامی دارد؛ تنها چیزی که می‌توان درباره‌ی این اثر گفت این است که همه‌چیزش به‌اندازه است و در کل بدون شک یکی از شاهکارهای ادبیات روسیه است.

چاپ سولیت ، چاپ بر روی متریالی پر طرفدار و جذاب

چاپ سولیت ، چاپ بر روی متریالی پر طرفدار و جذاب

چاپ سولیت

ساختار سولیت :

  • سولیت یک متریال ساخته شده از PVC  می باشد !
  • این محصول مانند اکثر قریب به اتفاق متریال های هم دسته خود وارداتی می باشد و عمده برند های سولیت موجود در بازار این متریال ، ساخت چین می باشد ؛ که تقریبا از لحاظ کیفیت و قیمت تقریبا همسان هستند .

سولیت یکرو  ( پشت طوسی ) و سولیت دورو :

این محصول در ? نوع پشت طوسی ( یکرو ) و نوع دوم پشت سفید ( دورو ) موجود می باشد.

سایزبندی سولیت های یک و دورو

هر کدام از این دو نوع در سایز های مختلفی موجود می باشد. سولیت پشت طوسی ( یکرو ) در سایز های ?? و ??? سانتی متر و سولیت پشت سفید ( دورو ) از عرض ??? تا عرض ??? موجود می باشد. همان طور که از اسم سولیت نوع دوم مشخص است ، این سولیت قابلیت چاپ دورو را دارد و می توان در فضاهای متناسب خود استفاده کرد .

سطح صاف و بدون بافت متریال سولیت یک مزیت در کیفیت چاپ سولیت :

     از شرایط خاص این محصول صاف و بدون بافت بودن سطح این متریال می باشد ؛ اما در کل باید به این موضوع اشاره کرد که هر چقدر سطح یک متریال بافت ریز تری داشته باشد ، می تواند خروجی چاپ با کیفیت تری داشته باشد و در این زمینه سولیت مانند کاغذ عکس و متریال های مشابه خود چاپ پذیری بسیار بالایی دارد .

مات و عدم بازتاب نور در سطح سولیت :

     از شرایط خاص دیگر سولیت می توان به مات بودن و عدم بازتاب نور از صفحه اشاره کرد که این ویژگی به کاربران کمک می کند تا از سولیت در فضاهای داخلی و زیر نور های مصنوعی ( انواع لامپ ها ) استفاده کنند و مطمئن باشند تا اثر نور در صفحه نخواهد افتاد و کاربران را آزار نخواهد داد .

ضخامت و استحکام سولیت :

     ویژگی دیگر این متریال ضخامت و استحکام بالای این متریال می باشد که به ماندگاری بالای آن کمک می کند و می توان با حس اطمینان بالا حتی چندین سال از این محصول استفاده کرد . با توجه به این قابلیت ها است که در اکثر سازه های نمایشگاهی  مثل رول آپ ، پاپ آپ ، میزکانتر و … از سولیت استفاده می کنند.

چاپ اکوسالونت روی سولیت و چاپ یووی روی سولیت :

     سولیت در دو کیفیت مختلف قابلیت چاپ دارد ، در کیفیت اکوسالونت و یووی ؛ که هر کدام از این نوع چاپ ها ( که در مقالات آتی به جزئیات آن اشاره خواهیم کرد ) هزینه چاپ متفائتی دارد . اما با این تفاسیر چاپ اکوسالونت روی سولیت بسیار پر طرفدارتر از چاپ یووی می باشد و هزینه کمتری نسبت به آن دارد .

ادامه مطلب : چاپ سولیت

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :

 

 

طرز تولید یک کیف پارچه ای ساده اما شیک

قبل از هر چیز بگوییم که برای تولید این کیف پارچه حتماً نباید اصول ساخت رو بلد باشید

فقط کافی است الفبای تولید و ساخت را بدانید.

در این پست طرز تولید یک کیف پارچه ای ساده اما شیک را می آموزید.

در این آموزش ساخت گوشه های کناری و جیب بیرونی برای کیف بخوبی توضیح داده شده

و به همین خاطر یک نوع اصول خیاطی هم محسوب می شود.

الگوی این کیف طوری طراحی شده که می توانید اندازه آن را هرچقدر که بخواهید افزایش دهید.

کیفی که در تصاویر بالا می بینید 38 در 38 سانتیمتری است و میتواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما باشد.

کیف با پارچه جین دوخته شده اما میتوان از هر نوع پارچه محکم و بادوام دیگر استفاده کرد.

دقت کنید که اندازه پارچه اصلی و آستر با توجه به ابعادی که برای کیف انتخاب کرده اید، تغییر میکند.

 

  • دو تکه 90 سانتیمتری از پارچه اصلی (جین، کرباس، کتان و ...)
  • دو تکه 90 سانتیمتری از پارچه آستر (کتان، پشمی، ابریشمی و ...)
  • اتو و تخته اتو
  • قیچی، کاتر، خط کش، موکت برش
  • سنجاق
  • قلم خیاطی
  • چرخ خیاطی
  • نخ و سوزن

اگر در اولین مرحله یعنی بریدن پارچه ها دقت نکنید،

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف در تهران )

کارتان در مراحل بعد بی نتیجه باقی می ماند. قبل از بریدن همه پارچه ها را اتو کنید.

برای دوخت کیف پارچه ای باید تکه های پارچه زیر را ببرید:

  • دو تکه از پارچه اصلی با ابعاد 66 در 35.5 سانتیمتر
  • دو تکه از پارچه آستر با ابعاد 66 در 35.5 سانتیمتر
  • یک تکه از پارچه آستر و پارچه اصلی با ابعاد 22.8 در 22.8 (برای جیب)
  • دو تکه از پارچه اصلی با ابعاد 15.2 در 60.9 سانتیمتر (برای دسته ها)

سعی کنید تا جایی که می توانید لبه های پارچه ها را دقیق و مرتب ببرید تا کار دوخت دشوار نشود.

برای دوختن جیب روش های مختلفی وجود دارد و ما از روشی استفاده کرده ایم

که یک آستر هم برای جیب در نظر گرفته میشود. دو تکه پارچه ای که برای جیب کیف بریده اید

را بردارید و آنها را روی هم قرار دهید (طوری که روی پارچه به سمت داخل باشد).

سه طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنید. سنجاق ها را بصورت عمودی

قرار دهید مطابق تصویر) تا قسمتی که دوخته نمی شود، مشخص باشد.

بعد از دوختن جیب از طریق این سوراخ جیب را برمی گردانیم.

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف )

دوختن جیب را با فاصله نیم سانتیمتری از کنار اولین سنجاق عمودی شروع کنید

و به سمت سنجاق بعدی حرکت کنید. ابتدا و انتهای دوخت ها را بست بزنید.

بعد از اینکه دور جیب را دوختید، جیب را برگردانید تا روی آن به بیرون باشد.

همانطور که می بینید دهنه جیب باز است. دو سر پارچه را طوری به سمت داخل تا کنید

که این لبه جیب هم با سایر لبه ها تراز باشد. حالا این قسمت را خوب اتو کنید.

حالا قسمت باز بالای جیب را هم بدوزید. فاصله نیم سانتیمتری از محل سنجاق ها را هم درنظر داشته باشید.

جیب را یکبار دیگر اتو کنید.

دو پارچه ای که برای دسته های کیف پارچه بریده اید را بردارید و آنها را از وسط تا کنید.

دقت کنید که پشت پارچه باید به سمت بالا باشد. هر دو پارچه را خوب اتو کنید تا یک خط وسط آن بیفتد.

حالا تای پارچه را باز کنید و دو لبه پارچه را به سمت وسط تا کنید. دوباره بندها را اتو کنید.

حالا یکبار دیگر بند را از وسط تا کنید و دوباره اتو بزنید.

 

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف در تهران )

بند را زیر چرخ بگذارید و دوختن را شورع کنید. بست زدن و درنظر گرفتن حاشیه دوخت را فراموش نکنید.

یکی از دو تکه ای که از پارچه اصلی بریده اید را بردارید و آن را طوری روی سطح کارتان بگذارید که روی آن به سمت خودتان باشد.

حالا باید جیب را روی این پارچه قرار دهید.

بهتر است جیب با بالا و پایین 7.6 سانتیمتر و از لبه ها 21 سانتیمتر فاصله داشته باشد.

محل جیب را مشخص کنید و آن را با سنجاق سر جایش ثابت کنید.

حالا باید جیب را دقیقاً از محل دوخت به پارچه بدوزید. دو طرف و پایین جیب را بدوزید و بالای آن را باز بگذارید.

دو تکه پارچه بیرونی کیف را طوری روی هم قرار دهید که روی آنها به سمت داخل باشد.

پایین و دو طرف پارچه ها را با سنجاق بهم وصل کنید.

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف زنانه )

قبل از شروع دوخت مطمئن شوید که بالای جیب به سمت بالای کیف است.

دوخت کیف را از بالای سمت راست شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید

و به سمت چپ ادامه دهید. دوخت را با فاصله مناسب از لبه پارچه انجام دهید.

وقتی دوخت پارچه تمام شد،

سنجاق ها را باز کنید و پارچه را اتو بزنید.

گوشه های اضافی را ببرید و با استفاده از قیچی مخصوص حاشیه ها را مرتب کنید.

در این مرحله نباید پارچه را برگردانید و بگذارید پشت و رو باقی بماند.

همین مراحل را برای آستر هم تکرار کنید اما آستر را برگردانید و آن را اتو کنید.

آستر را داخل پارچه بیرونی کیف پارچه ای قرار دهید؛ طوریکه روی پارچه به سمت بالا باشد.

همانطور که در تصویر می بینید لبه های آستر را تا کنید و آن را به سمت داخل حرکت دهید.

حالا دسته هایی که درست کرده اید را بردارید و و آنها را مثل تصویر سوم شکل دهید.

دسته ها باید به یک شکل خم شده باشند و سر آنها مسطح باشد.

مطالب مرتبط : ( تولیدی کیف )

دسته ها را از طرف رو بین پارچه بیرونی و آستر قرار دهید. دقت کنید

که سر دسته ها با لبه های کیف تراز باشد و حدود 17.5 سانتیمتر در داخل کیف قرار داشته باشد.

دسته ها را در همین حالت سنجاق کنید. حواستان باشد که دسته را به یکی از دو طرف کیف سنجاق کنید

و سنجاق از آستر و پارچه طرف دیگر کیف عبور نکند.

همین مراحل را برای دسته دیگر تکرار کنید تا کیف برای دوخت دسته ها آماده شود.

لبه بالایی کیف را با سنجاق بزنید و حواستان باشد سنجاق ها از طرف دیگر کیف رد نشوند.

سنجاق های بین دسته ها را بصورت عمودی قرار دهید تا مشخص شود کدام قسمت ها را نباید بدوزید.

در ادامه کار کیف را از طریق قسمت های دوخته برمی گردانیم.

وقتی سنجاق ها را زدید، لبه کیف را زیر پایه فشار چرخ خیاطی قرار دهید.

به این ترتیب لبه سمت راست پایه راهنمای حاشیه دوخت تان می شود.

از سنجاق پایینی عمودی شروع کنید و به سمت سنجاق بالای آن حرکت کنید. شرو و پایین دوخت را هم بست بزنید.

سنجاق های کیف را باز کنید و آستر را از قسمتی که هنوز ندوخته اید، بیرون بکشید.

اینکار را به آرامی انجام دهید و عجله نکنید. وقتی آستر کاملاً بیرون آمد،

پارچه بیرونی را هم به رو برگردانید. کیف را صاف کنید و اتو کنید.

همانطور که می بینید یک سوراخ همچنان روی کیف وجود دارد. آستر را از این سوراخ داخل کیف کنید و دوباره کیف را اتو کنید.

قسمت باز کیف پارچه ای را روی سر میز اتو قرار دهید و لبه بالایی کیف را اتو کنید.

وقتی کیف را کاملاً اتو کردید و همه لبه های آن را صاف کردید،

دور کیف را یکبار بدوزید تا کارتان با لبه ها تمام شود و سوراخ بالای کیف هم بسته شود.

برای اینکه شکل بهتری داشته باشد و لبه های آن تیزتر باشند،

باید لبه های آن را صاف کنیم و آنها را بدوزیم. قبل از شروع کار کیف را برگردانید تا آستر آن رو به بیرون باشد.

گوشه کف کیف را در دست بگیرید و آن را طوری صاف کنید که یک مثلث شکل بگیرد.

وقتی مطمئن شدید لبه ها و حاشیه ها با هم تراز هستند، این قسمت کیف را اتو کنید.

یک خط کش بردارید و آن را در امتداد مثلث قرار دهید و یک خط 16.5 سانتیمتری روی آن علامت بزنید.

فرقی نمی کند علامت تان چقدر از مثلث را کوتاه کند. زیر این خط را سنجاق بزنید چرخ خیاطی را تنظیم کنید

و روی این خط را بدوزید. ابتدا و انتهای دوخت تان را کوک بزنید.

حالا این لبه را ببرید. می توانید با ابزار مخصوص لبه ها را برش بدهید تا رشته رشته نشود.

کیف پارچه ای آماده است و می توانید از آن استفاده کنید. این نوع کیف پارچه ای

نیاز چندانی به زیپ ندارد اما می توانید یک بند یا چسب برای درب آن بگذارید.